Pe 27 februarie alegeri pentru conducerea Federatiei Romane de Motociclism

4Candidati pentru postul de presedinte si respectiv vicepresedinte sunt domnii: Ciprian Popescu (Dual Racing Team) si Ionut Mistode (Firemotorsport). Cu aceasta ocazie Ciprian Popescu a lansat un mesaj cluburilor moto care fac parte din FRM si care au drept de vot.

“In multe situatii ati fost nemultumiti de activitatea din Federatia Romana de Motociclism. Criticile exprimate atunci nu vor avea un rezultat pozitiv pentru noi toti, indiferent de ramura, decat daca intelegeti faptul ca DOAR CU OCAZIA ALEGERILOR PUTEM SCHIMBA lucrurile care nu ne convin.
Suntem cu totii partasi la ceea ce se intampla in Federatia Romana de Motociclism. Daca nici voua nu va convine actuala conducere, prin votul pe care il veti acorda in 27 februarie, in cadrul Adunarii Generale, puteti fi CEI CARE DECID VIITORUL NOSTRU MOTOCICLIST pentru urmatorii 4 ani sau chiar mai mult !

Fiti constienti ca votul vostru conteaza iar nepasarea se va rasfrange asupra noastra inca patru ani. Aduceti-va aminte de toate necazurile, piedicile si frustrarile din anii trecuti. Lipsa unui management profesionist, in ton cu vremurile pe care le traim, au dus la o acuta degradare a sportului moto in Romania, afectand atat sportivii cat si organizatorii.

In absenta proiectelor pe termen lung, bruma de fonduri acumulata de la forurile superioare a fost cheltuita doar pentru un sezon, o competitie, sau un singur sportiv, ale carui performante nu s-au ridicat la nivelul pronosticurilor.

Federatia Romana de Motociclism nu a cautat metode de atragere de noi sportivi, in special din randul copiilor si juniorilor, nu a determinat aparitia de noi manifestari sportive de gen, a respins initiativele de organizare a unor evenimente, altele decat cele arhicunoscute. Asa le este lor convenabil si comod.

Aceste balbaieli au dus la aparitia unor campionate paralele, vezi RoSBK, curse “prietenesti” la ENDURO, precum si a unor scandaluri ca cel dintre FRM si Pascota.

Lipsa unei coloane vertebrale a conducerii FRM are drept rezultat iminenta inchidere a singurului circuit omologat de dirt-track din Romania, situat la Braila. In lipsa unei implicari active, multe circuite s-au degradat, fortand organizatorii sa renunte la etapele programate. Multe din cele ramase active nu ofera conditiile necesare unei competitii sportive de nivelul anului 2010.

Ignorarea presei si a reprezentantilor mass-media s-a rasfrant asupra cluburilor si a reprezentarii sportului moto atat in Romania cat si la nivel international. Relatia presa-cititori-spectatori-sponsori-sportiv a fost redusa doar la nivel de sportiv. Promovarea sportului cu motor ar fi adus Federatiei noi sportivi, sponsori si notorietate pe plan national si international. Ce dovada mai mare de dezinteres privind acest aspect decat lipsa unui ofiter de presa in schema FRM!

Aduceti-va aminte de intrecerile de viteza, organizate pe aeroporturi de cele mai multe ori dezafectate, cu conditii tehnice si de igiena minime. Amintiti-va conditiile in care multe etape afisau la grila de start minimum de sportivi cat sa se tina cursa. Nu uitati accidentele produse din cauza starii carosabilului sau lipsa unor masuri de securitate minimala la unele etape.

Suntem in 2010, la mai bine de douazeci de ani de cand am intrat in capitalism. Atunci aveam un palmares de invidiat, sportivi buni , recunoscuti la nivel international, la toate ramurile. Circuitele erau pline de spectatori, veniti cu miile. Odata cu deschiderea barierelor putem si noi sa ne dorim un nivel ridicat al circuitelor, al sportivilor, al materialelor sportive. Avem cateva circuite omologate la nivel international, avem piloti care au facut performanta, avem oameni care au demonstrat ca pot sa organizeze in Romania competitii de nivel mondial si european. Toate acestea s-au dezvoltat prin forte proprii, fara aportul conducerii FRM!

Implicati-va in modificarea conditiei de “functionar public” a conducerii FRM si contribuiti prin vot la transformarea sa intr-un organism dinamic, vizionar, capabil sa utilizeze parghiile marketingului, a comunicarii, a organizarii de evenimente in ton cu cerintele societatii actuale. Numai in acest mod vom regasi placera practicarii motociclismului de performanta, prietenia ce trebuie sa ne anime si vom putea contribui la ridicarea nivelului de pregatire si competitional.

Va salut,
Ciprian Popescu”

Tagged as: ,

Comentariile sunt restrictionate.